Monday, May 23, 2011

wuaaaaaaaa ;p

kenapa kenapa kenapa ? hehh .
sebabb duduk rumah sorang sorang . ape pon tak boleh .
okay today genap seminggu , aku tak lalu nak makan ,
apehal ahh ? ntahh , tak tahu .
pelik . eyyy ada orang bomoh aku ke haa ? *okayy merepek .
haihh , ntah lahh . tengok makanan pon macam tade nafsuu dahh .
nak mati ke dahh ? *okay merepek lagy , sorry .
ape nak buadd ? perut lapar , tapi makan tak nak . gila lah macam ni . hehh .
berat dah turun 3kg ? erk . *seriously .
sampaikan adik aku sorg tu cakap *kakak badan kau kecik je kann ,
haaaaaa , seee ! ape pon tak boleh .
muka ganas tapi hati kiut . *jambu . heee .

yess . jerawat . apo hal ehh jerawat ni ? hehek .
rindu sape ni ? teringat sape ? haha
tak tahu lahh . yang penting bukan KAUU .
ni yang aku malas . nak hilangkan punya susah ,.
kalau dah jerawat tu , satu malaysia boleh nmpak kat muka aku ni .
malu ahhh . hekk .
lantak lahh , cantik pon tak kemana .,

okayy duduk rumah memang bosan lah kan ,
membuatkan aku teringat kat semua orangggg !
arghhhhhhh , balik kolej lagy bosan .
okay dah bye !

No comments:

Post a Comment