Thursday, May 19, 2011

semuanya sebabb KAU .

yess , semuanya sebab kauu .
kau tahu takkk ?

sebab kauu
= aku sanggup buad ape jee .

sebabb kauu
= aku berhabis duit

sebabb kauu
=aku hilang kawan2 akuuu , *terutama .. yes kau faham lah kann .

sebabb kauu
= aku ikutkann ke apa kau suruh , apa kau nakk .

sebabb kauu
= kawan2 aku penah cakap aku gilaaa .

sebab kauuu
= adik2 kauu sekarang benci aku * kesah pulak akuu kann

sebabb kauu
= sekarang aku menyampah gila dekat kauuu

sebabb kauu
= aku setiaa jeee , *walaupon kau ingat aku main2 kan kau . otak kau lahh

sebabb kauu
= kawan aku tu marah andd tak caye kan aku lagy . * aku hilang dia kau tahu takk

sebabb kauu
= kawan2 aku susah . kau memang banyak susahkan kawan aku .

sebabb kauu
= aku hilang segala-galanyaaa

sebabb kauu
= aku penah gaduh dengan roomate akuuu

sebabb kauuu
= perempuan kat umah kau pernah layan aku macam orang gaji *bodo punya pmpuan

sebabb kauuu
= aku macam orangg bodo jee ikut je cakap kauu

sebabb kauu
= aku tension gila dengan perangai kauuu

sebab kauu
= aku tak caye dengan ape kau cakap , sebabb kauu PENIPUU

sebabb kauu
= yess sekarang aku menyampah gila2 dengan kauuuu !

sebabb kauu
= hidup aku tunggang langgang . *tak penah rasa bahagia langsungg

sebabb kauu
= bila aku cerita sket pasal kauu , tak kesah lah dekat famili ade je tak suka dengar .

sebabb kauuu
= abis semua ingat aku jahat *terutama kawan2 andd adik2 kauu .

haihhh , banyakk semuanya SEBAB KAUUU !
yess , aku takk kisah kalau family kauu nak benci aku terutama adik2 kauu yang selalu perli2 akuu . *pegy mampusss okayy .
serius dah giveupp . cukup lahhh . aku tak tahu lahh macam mana orang yang stay sampai 5 6 tahun tuu , macam mana diorg bertahan eyhh ? aku ni nk cukupkann setahun pon susahh .
haihh , sokeyy lahhh . *bodo jeee pikir .
betol cakap wani , semoga aku dapat lelaki yang bagus , boleh bimbing akuu ke jalan yang benarr *HAHA , kelakar je dengarr . ye memang tu aku nakk . maybe belum masanya lagy .
sokeyy , aku pon muda lagy . mak cakap umo 21 baru boleh ada pakwe . ERK . HAHA ,
mana nak cari ni , heeee *kidding .
dah laaaa . END STORY !

K BYEE !

*semoga ALLAH makbulkann ape yang aku nakk .
*untuk KAUU , sorry for everything . I have too . go on with new lifee . past is past . okayy . :)

No comments:

Post a Comment