Sunday, May 15, 2011

malacca :)

finally , baru lahh dapat pegy jalan2 .
hehh . tak pegy mana pon , juz pegy rumah makteh dekat melaka .
mak cakap tahun ni tak pegy lagy rumah makteh .
so pegy lahh . gerak pagy sabtuu .
ni pon baru sampai rumahh .
kalau tak tuu weekend duduk rumahh , pegy kenduri .tak dapat pegy mana .
sebab ayum tgh ambik lesen . weekend kalau pegy mana2 nnt dia pulak tinggal .
hehh , takpe lahhh .
semalam pegy lepak2 kat pantai . dah la panas . memang tade keje .
then sampai rumah makteh lepak2 kejapp .
pukul6 keluar pegy pasar malam dekat alor gajahh .
sebelum pegy tu aku lepak2 kat luarr .
tgk cousin aku tgh lepak dengan mber dia .
then ada lahh sorg makhluk ALLAH ni cakap dekat cousin aku ,
yang aku ni macam kene sakit ALBINO .
ha lebeh kurang lahh . yang org kulit putig macam mayat tuhh .
hampeh kann ? aku nak gelak pon adeee .
nasib aku tak kenal . hehh .
malam pulakk lepak2 kat rumah je tak pegy mana .
onl line macam harammm . lebeh baik tak payah .
hari ni pon tak buadd ape . tdo makan , tu jelah keje .
petang lepas asar gerakk balikkk .
esok bermula lah routine aku macam biasa kat rumahhh .
haihhhhh .

No comments:

Post a Comment