Tuesday, May 31, 2011

oh hi :)

lamanyaa tak update blog kann ?
urm , tak ada mood macam ni lahh . apa nak buadd .
okayy , semalam dah start kelass . macam biasa lahh masuk kelas .
banyak mata yang memandang tanda tak puas hati . *ada aku kesahh
sem baru ni rasa macam lain sket sebab semua dah tukar kelass .
nasib ada kawan2 yang still ada dengan akuuu .
kawan2 yang sayang akuu , yang mana nak dengki2 tu lantak lahh .
sem ni sumpah tak nak ambik port dahh .
kau nak gaduh2 dengan aku suka hati kauu .
aku malas layan , kau nak baik2 , aku baik . aku no hal .
so untuk minggu first ni terasa macam bosan sket lahh .
tape lahh , still ada lagi kawan2 sekepala .
jangan hiraukan orang yang takde otak , yang tahu nak gaduh je keje diaaa ,
past is past lahh okayy . benda lama biar jelaaa .
janji sem ni aku nak happy2 je . concentrate ape yang patutt . tu pon dah kira okayy .
senyummmm jeeee okayyyy :)

No comments:

Post a Comment