Wednesday, March 30, 2011

takk sabar menanti esokk . HAHA .

yess , esokk .
takk sabar sangadd .
1st tak sabar nakk habes testt tuk esokk .
2nd , cepat2 lahh abes klas esokk .
esok klas sampai pukul3.30 .
then boleh pegy shopping . heeeee .
hari jumaat 1 hari tade klas .
igt nak balik rumah trus esok , tapi malas lahh .
nakk pegy shopping dulu .
dah lama tak bershopping2 kott . HAHA .

hari jumaat petang pulakk balik rumahh .
naik cab n tren lagy .
makk dah sound hari tu jgn naik cab .
tapi nakk buad macam mana . kene jugakk hadapp .
ari ahad aritu , tbe2 makk cakap .
'kakak , jum pegy perodua . mak nakk order kete '
whoaaa ! gila terkejut .
tapi aku cakap tak nak .
sbb kesian dgn mak .
mak nakk sgt belikan aku kete ,
tapi aku ckp tggu dulu lahhh .
tak nakk susahkan makk .
mak dah byk kuar duit .
lagy2 kuar tuk abg aku yg sorg tuu .
nak g dating ngn awek pon mintak duit kat makk .
sengal . nakk motor LC , makk belikann .
sume makk .
cukup lahh tu , aku tak nakk susah kan makk dahh .

okayy , tuk hari jumaat tu ,
aku balik rumahh .
insyaALLAH , malam tu aku gerak pegy thai .
jalan2 kat hatyai .
yeah , dah lama tak pegy vacation .
mula2 ta nak pegy ,
tapi mak ngn kak suzi nak sgt aku pegy .
so pegy jelahh .
heee .

takk sabarrrrr !

smileeeeeeeeeeeeee ;-)

No comments:

Post a Comment