Friday, March 25, 2011

driver taxi yang gatal , eiiuuww !

okayy tadi abes klas dalam pkul 4.30 .
igt nak trus balik , tapi pkir2 balik takk jadi lahh .
cnfrm tren penuh dgn mnusia , then jalan mesti jem gila .
trus decide balik lepas mghrib .
kuar dalam pkul6 tu sbb nakk pegy makan dulu .
abes makan sume dah pkul7.30 .
dahh mghrib dahhh pon .
then trus tggu cab kat depan kolejj .
dapat plakk driver k***** .
perghh , gatal dia tuhan je yang tahuuu .
macam2 dia tnya .
geli plakkk aku .
tak boleh bla siap nakk anta aku smpai rumahh .
otakk dia ahhhh .
bwk cab pon dah macam orangg mabukk .
takut doe tadi .
siodd punye k***** !

smpai lrt , boleh tahan lagy ,
orang tade lahh ramai sangat .
yang takk boleh tahan , smpai kat ktm .
perghh , bapak ramai .
smpai 2 tren aku lepas kann .
tak dapat nakk naik langsunng .
nak tak nakk terpakse lahh tggu tren lagy 1 .
takutt lambat je smpai rumah td .
tren ketiga baru dapat naikk .
lega lahh skett .
smpai serdang , naik cab balikk rumahh .
lagi skali aku dpat driver teksi yg lebeh kurang macam tadi .
huhhh , malangnya aku hari ni .
nakk menangis jugak dalam cab tadii .
dah tu nak buad mcm mana .
urmmmmm , sabar jelahhhh ..
pukul9 lebehh baruu smpai rumahh .
=,=


muka penat , senyum pon takk bolehh -___-

No comments:

Post a Comment