Friday, March 25, 2011

contact lens ? uhhhhh

kalauu tengok trend zaman skarg ni sume nakk pkai contact lenss .
kalau kat kolej aku tu tak payah ckp lahh ,
mmg dah jadi trend ,
macam2 kaler diorg pkai .
kadang2 pelik jugakkkk ,
knp lahh diorg ni nakk susah2kan diri pkai bnda alah tu sume .
nakk pkai dia bukan main payah ,
lepas tu bila dah pakai mata jadi sepet je ,
lain je rupa nnt .
ada 1 malam tu kawan aku si gojes tu dia ada beli contact lenss .
aku pon mcm batak sket lahh kan ,
konon nakk try pakai ,
perghh , mmg insaf ahhh lepas tuhh .
dah la tak reti pakai ,
then mata jadi merah sbbkn air dia tuu .
menyusahkan hidup aku je .
elehh , aku pon ada contact lens lahh .
contact lens semula jadi lagy .
HAHA , riak lebehh .
cita pasal contact lens ni kann ,
one day tu aku nakk brlagak kt kawan2 kelas aku ,
yang aku ni ada pakai contact lens .
then tup2 diorg prcya ,
HAHA , mmg lawak ahh .
kene game ngn aku .
mula-2 tu diorg tak cye ,
then aku ckp aku boleh bukak kalau nakk tgk .
nsb diorg tak suruh bukakk .
kalau tak aku nakk bukak mcm mana lah kann .
heeeee .
persoalan nye kt cni ,
perlu ke nakk pakai contact lens tuhh ?
bagi aku lahh kann ,.
seriously menyusahh kan hidup !
ngeeee ~

No comments:

Post a Comment