Thursday, March 24, 2011

bz nye saya ^^

huhh , hari ni memangg bz gila .
klas dari pagi smpai ptg .
then ptg lepas klas kuar kejappp .
balik dalam pukul7 tuh lepak2 then 8.30 td kuarr balik pegy buad discussion .
discussion pasal nakk present jadi dj radio esokk .
HAHA , rasa excited ponn ada .
macam2 plann kitorg dahh buadd .
kene2 kann budak2 ni kat dalam kelas esokk .
dahh lahh group first ,
mmg kne buad gempak2 lahh .
lepas tu nnt , ptg tu aku ada ujian lisan arab pulakk .
adehh , ape aku nakk cakap esokk nehh .
yangg aku tau

*ismi siti hajar bt mansor
*ana adrusu fil jami'ah mara liltiknulugiyya
*ana askun fil baiti at tholabahh .

HAHA , tu jelahh .
yangg lain tu tak expert lagi .
sket2 bolehh la kott .
cuakk nehhh .
heeee


time tgh buad discussion tadi , tbe-2 kak suzi text aku .
tnye balik ke takk .
mggu ni patut tak nakk balik
sbb isnin ni aku ada test eco .
test kot , kalau balik rumahh mmg takde ahh nak bukak buku .
tapi jumaat ni alang dgn bangcik pegy sabah plakk .
tade sape nakk tgk2 kann kak suzi n anak2 kat rumahh .
kesian , then decide nakk blk .
macam biasa esok klas abess pukul5 ,
after klas dalam pkul6 tu aku gerak blk rumah ,
naikk trenn . hari jumaat naik tren mmg terbaik lahh .
ramai kot org .
trpakse lahh jugak kan nak tak nak ponn .
smpai tren kene amekk cabb pulakk nak smpai rumahh .
haihh , sabar jelahhh .



-__________-

No comments:

Post a Comment